zondag 20 maart 2011

Goedemorgen.
Ik zit alweer een tijdje beneden, de nachten worden zo wel heel kort.
Ik had een poosje zo'n 5 a 6 uur dat ik kon slapen maar afgelopen nacht was het maar 4 uurtjes.
Maar....de zon schijnt en we maken er weer een fijne dag van.
Vanmorgen even weer naar mijn ouders en vanmiddag hebben we ons freubelclubje.
Ik wil ook nog even proberen een wandelingetje te maken, moet gewoon met dit weer.

Ik heb op You Tube Casting Crowns geluisterd...zo mooi! Dank je wel Gineke.
Een klein beetje rond geneusd en wat vind ik? Al die oude plaatjes van de zingende zusje Verhey en de zusjes Kloosterman, de familie Tent, jeetje ik word oud.In mijn jeugd heb ik die plaatjes heel veel gedraaid,nog steeds mooi om te horen.
Nu maar gaan aankleden en een rondje wandelen.Nee, Jessica het wordt geen Borgerswold, hahaha, ik moet nog even bij de apotheek langs en wandel zo door Woellust naar opa en oma.
Jij veel plezier met je jongens.

Het is alweer avond.Ik zou vanavond bezoek krijgen maar zag het niet zitten.
Ik ben zo moe, ook van het slechte slapen dat ik er maar op tijd inkruip.

1 opmerking:

  1. Goedemorgen lieverd,

    Doe opa en oma maar even de groetjes van mij en geef ze even een dikke knuffel.
    Lekker dat je vanmiddag je freubelclubje hebt.
    Even lekker een rondje borgerswold doen, dat rondje die we ook wel met zijn 2en hebben gewandeld, lekker al je gedachten laten wegwaaien en genieten van de zon en de natuur. Als ik dichterbij woonde ging ik met je mee met de jongens....
    Ik ga vanmiddag denk ik lekker de tuin in, tentje voor de jongens neerzetten (kan Éamonn tegen de wand gaan leunen zodat het omkieperd hahaha), tunnel naar buiten en genieten maar.

    HVJ

    BeantwoordenVerwijderen