woensdag 16 maart 2011

Nou, aan de voetstappen mag ik nu wel denken.
Wat laat dat lijf van mij mij in de steek, stom gedoe.
Ik kom net van de huisarts en ik heb inderdaad sukerziekte.
Poep, dikke poep.
Bloeddruk veel te hoog, cholesterol gelukkig, dankzij een pilletje, weer goed.
Nu zit ik er een broodje door te wurgen.
Meer eten misschien wordt mijn suiker dan beter.
Ja, ik weet wat ik wel en niet moet eten.:-))
Over drie maanden weer laten prikken en dan daarna weer drie maanden later.
Mijn lieve huisarts wil, gezien de situatie, nu niet starten met dietiste e.d.
Ik ben nu best boos op mijn lijf.
Eerst een carcinoom in mijn baarmoedermond.Dan jaren lang pijn, fibromyalgie,dan weer stomme gynaecologische toestanden waar je niet vrolijk van word.( de behandeling bedoel ik).Tussendoor een knobbeltje in de borst wat uiteindelijk niets bijzonders was, maar toch de spanning die jedan hebt.
Hoge bloeddruk,cholesterol en suiker en nu borstkanker.
Dat is toch een stom lijf.
Potjandorie ik zit te jankjen als een klein kind.Poep dikke poep.

We zijn alweer een paar uur verder en mijn sombere bui is weer voorbij.
Ik heb even heerlijk gejankt, wat ik nog niet had gedaan, en ben nu net terug van een rondje centrum, shoppen, met Wilhelmina.
Ik heb mij maar een joggingbroek aan geschaft waar ik volgende week makkelijk blouses over kan gaan dragen.
Van Wilhelmina heb de Verena voorjaar gekregen...heerlijk...(Breiblad).

Morgenmiddag moet ik naar de aneasthesist en mammapoli.
Zussenmiddag!

9 opmerkingen:

  1. Kom op hoor!, die voetstappen bestaan echt, je word gedragen, als je elke keer terug denkt dan weet je dat je gedragen word. Dit ervaar je nu niet zo maar het is wel zo.Ik weet dit uit eigen ervaring. Die Grote Baas ziet je heus wel.
    gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kop op meid ook hier kom je doorheen.Goed vis eten is goed voor de cholesterol en wat de dieetiste betreft dan krijg je een energie beperk dieet.

    Groetjes Hilda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve lieve Catharina even geen woorden, maar twee armen om je heen en een kaarsje wat hier voor je brand... Huil maar hoor dat kan ook een opluchting geven, tis niet niks allemaal...

    dikke knuf Coby
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey mam,

    Ben blij dat je je iets beter voelt nu. Huilen moet je doen hoor, is alleen maar goed, anders wordt je emmer veel te vol.
    En je weet, je krijgt nooit meer dan dat je dragen kan, dus schijnbaar vind God jou een enorme sterke vrouw......
    En je draagt het niet alleen, Hij draagt het met jou!

    HVJ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve,lieve Gineke,Hilda, Coby en Jessica, bedankt!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij te lezen dat je je wat beter voelt Catharina en ja een joggingbroek die zitten gewoon heerlijk ;-)...

    Ik wens je succes morgen meis...

    x Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Effe checken of ie het doet

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, hij doet het. Nou hier ben ik dan. Ik had alles al gelezen, maar nog niks kunnen zeggen. Hallo Jessica en Wendy! Vanmiddag naar het ZH. We gaan ervoor! Op naar die dooie oksel!!!
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahahahaha, dooie oksel! Succes vanmiddag, ik hoor/lees het nog wel.

    Kuss Jessica

    BeantwoordenVerwijderen