dinsdag 15 maart 2011

Och, wat lief.
Carla en Eugenie, DANK JE WEL!!!

Ik heb heerlijk geslapen, ben pas om 11 uur m'n nest uit gegaan.
Ik werd wakker omdat ik naar aan het dromen was.Gelukkig maar.
Wat een uitkomst dat je dan wakker wordt. :-))
Ik ga vandaag een pyamadag houden en fijn wat aanmodderen.Even geen ,, verplichtingen,,.

Wat een sombere dag vandaag.Ondanks dat ik zo goed heb geslapen staan mijn ogen stijf in m'n hoofd.Ik ben zo moe.
1 Wasje heb ik gedraaid en verder loop ik als een kip zonder kop rond.
Even breien, puzzelen, haken, weer breien enz.
Ik moet mijzelf maar eens een dikke schop onder m'n kont geven,lijkt me wel verstandig.

3 opmerkingen:

  1. Hallo Catharina, heerlijk is dat hè dat je gewoon als je wil lang op bed kan blijven liggen en een pyamadag kan houden, hier schijnt het zonnetje volop ik hoop dat je ook een beetje van het zonnetje kunt genieten ;-)...

    x Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, Coby het is hier heel somber, niks aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat vind ik heel jammer om te horen Catharina het ziet er buiten dan altijd gelijk een stukje gezelliger uit, maar ook het zonnetje komt naar jou toe hoor, misschien niet vandaag maar ....

    x Coby

    BeantwoordenVerwijderen