vrijdag 11 maart 2011

Wat voel ik mij zenuwachtig zeg.Ik hoef helemaal geen examen te doen.....
Ik was wel erg gespannen, wat ik normaal vind, maar zenuwachtig niet.
Gisteravond kon ik niet slapen en ben ik de folders van het ziekenhuis maar gaan lezen.
Jeetje, wat moet er nog wat gebeuren.
Ik dacht, volgende week, naar de anaesthesist en nog een bezoekje aan de verpleegkundige van de mammapoli en die week daarna opname gesprek.
Nee, na de intake gesprek mediche check-up van een arts en daarna naar de radioloog voor een radioactief iets zodat mijn poortwachtertje(s) te zien komen.
Dat duurt een paar uur.
Dan een echo want er moet een draadje in mijn borst, de kanker heeft zich wat verstopt in mijn warme borst.
Dan weer een mammo om te zien of het draadje goed zit en uiteindelijk tekeningetjes in mijn oksel waar de poortwachtertje(s) zit(ten).
Ik neem mijn beide zussen mee, wil er een soort zussen-kankerclubje van maken.
Neem mijn woordkeuze maar niet kwalijk. Bij de radioloog zei ik, na het bekend maken dat het er niet goed uit zag,oke, dat komt goed, ik laat mij niet zo gauw ,, kisten,,.
En deze blog wilde ik in eerste instantie Catharina's afschrijfhoekje gaan noemen.
Ook niet zo goed gekozen.
Ik heb wel gelezen dat als je poortwachtertjes schoon zijn je misschien geen chemo hoeft.
AFWACHTEN maar.
Ik volg een blog van een vrouwtje die net een stap voor mij aan is.Zei schrijft hoe vreselijk moe ze is.Gek he? Je hebt kanker in je lijf en voelt je goed.De kanker wordt eruit gehaald en het gaat mis.
Flauw grapje hoor.
Mijn lust om te handwerken is nagenoeg weg en dat valt mij heel erg tegen.
Een sok op de pennen is altijd een goede afweer voor mij maar dat werkt nu even niet.
Ik ga maar t.v. kijken The king of Queens begint zo, humor!!!
Ik heb trouwens gisteren en vanmiddag gewandeld met Wilhelmina, zo goed van mij.
Vanmiddag ben ik ook even gaan slapen wat gelukt is..heerlijk even zonder gedachten zijn.

1 opmerking:

  1. afleiding zoeken is denk ik het beste.
    wat een onderzoeken allemaal.
    je hebt er geen kijk op wat het allemaal inhoud.
    je komt er pas achter als iemand naast je of in jou geval het jezelf overkomt.
    ik vind je zo sterk zo als je het allemaal verteld.
    en een beetje humor moet je er ook in houden anders wordt het zo ernstig.
    het onderwerp is al ernstig genoeg.
    meid heel veel sterkte en ik hoop dat je vannacht wat beter kunt slapen en dat je handwerklust weer snel gaat toenemen want dan heb je iets om op terug te vallen.
    heel veel liefs van esther

    BeantwoordenVerwijderen