donderdag 17 maart 2011

Hier ben ik dan, even vertellen van een hele leuke middag.
Ik ben samen met Wilhelmina en Lia naar het ziekenhuis geweest .
We hebben een heerlijke middag gehad, veel gelachen...heerlijk...
Die gekke Lia met haar vertelsels, super.
Als eerste naar de Anestesist, zo wordt het op de nieuwe folder geschreven, ik schreef Aneasthesist .
Mijn bloeddruk was heel veel beter dan gisteren bij de huisarts.
De goede man vond hem/haar keurig.
Daar ben ik zo blij mee, echt in jaren heb ik geen onderdruk onder de 90 gehad en nu wel..jippie..
Wij zijn met ons drieen overal naar binnen gegaan behalve bij bloedprikken dat mocht ik even alleen doen. :-))
Daarna nog tijd om iets te eten en een lekker kopje thee te drinken.Ik dan de zussen wilden iets anders.
Tijd voor de mammapoli.
Zr.Esther kwam ons halen en vond het wel heel leuk, zo drie zussen bij elkaar.
Wat verbaasd ook wel omdat bij ons alles heel close is.
We laten elkaar los maar als er iets is zijn we er voor elkaar.
Ik wou wel zeggen dat Lia ,, alleen,, maar chaufeuse was maar vond dat toch een beetje zielig voor haar en heb me maar stil gehouden. :-))
Bij zr.Esther alles weer doorgelopen wat er volgende week staat te gebeuren en een klein beetje over de nabehandeling.
Komt die tijd komt die plaag zeg ik maar. En nee, ik stop niet mijn kop in het zand maar ik wil mij daar nu ook nog niet druk over gaan maken.
Na dit gezellig samenzijn gingen we weer huiswaarts en was ons zussenmiddagje alweer voorbij.
Nog maar net thuis ging de telefoon, Martini Ziekenhuis.
Even vertellen wie mij gaat opereren, dat was n.l. veranderd.
Fijn toch? Op de mammapoli hadden ze het ook al verteld, beter dubbel dan helemaal niet zal ik maar zeggen.
Bij mijn neusoperatie ging ook iemand anders mij opereren wat mij niet was verteld, pas op de o.k.Slecht, heel slecht.
Morgen krijg ik DE brief met verdere gegevens voor woensdag, opnamedag en donderdag , operatiedag.
Dat is mijn verslagje van vandaag.
Het gaat dus weer heel goed met mij, gelukkig!!!

6 opmerkingen:

  1. Hey mam,

    Blij te lezen dat jullie zussen een leuke dag hebben gehad hahaha.
    Netjes je onderdruk onder de 90!
    En Lia is niet alleen chauffeuse, ze is ook jouw cliniclown bij huis en tijdens ziekenhuisbezoekjes hahaha.

    HVJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je toch ondanks alles een gezellige middag heb gehad met je zusjes. Doordat je toch vrij ontspannen was is je bloeddruk nu wel goed.
    Dat is heel fijn.
    Ik wens je heel veel sterkte de komende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Catharina, fijn te lezen dat ondanks alles je middag samen met je zussen geslaagd en gezellig is geweest. Super JIPPIE dat je bloeddruk zo mooi is, geniet even lekker na van je gezellige middag gister meis ;-)...

    liefs Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat je zulke lieve zussen heb met een goed contact onderling.
    alvast heel veel succes donderdag.
    ik zal aan je denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als cliniclown kan ik zeggen dat ik me ook nog nooit zo op 1 lijn heb voelen staan als gistermiddag. Net of we 1 samengesmolten energiebundel waren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn Lia, zo heb ik het ook gevoeld hoor!

    BeantwoordenVerwijderen