dinsdag 29 maart 2011

Wat een heerlijke zonnige dag.
Het is bloedje heet in de kamer en ik vind het heerlijk.
Vanmorgen werd ik wakker en ik lag voor het eerst weer ontspannen in mijn bedje.Heerlijk.
Ik had een dunne donzen kussen tegen mijn zij en half over mijn borst gelegd.
Hier kon mijn arm over liggen en kon ik lekker doordraaien op mijn zij.
Ook houdt de kussen mij tegen om op de verkeerde zij te gaan liggen.
Om 9.00 uur kwam mijn kapster, geweldig.
Omdat ik nu niet naar haar toe kon is zij bij mij gekomen, zo lief!
Lekker kort maar weer.Ik wou het iets laten groeien maar dat doen we later maar een keer.
Het ziekenhuis heeft gebelt hoe het gaat en of ik nog wat te vragen had.
Nee, alles goed!
Nog weer bezoek gehad van tante Meta, ook lief.
Zij heeft 5 of 6 jaar geleden een borstamputatie gehad.
Dan wordt je toch iets verteld uit een ervaren bron he? Emoties vooral.
Die zullen bij mij nog wel komen, het gaat vandaag n.l. weer prima.
Vanmorgen weer 4 kaarten met een grote enveloppe.
Jeetje mekreetje ik lijk wel jarig.
Ik ben bij een borduurgroep via internet en van deze dames kreeg ik kaarten en van een dame dus kadootjes.
Borduurgaren ( 2 stringetjes) 2 kleine borduurwerkjes, vlinderknoopjes, kerstboompje, made with love hangertje,paaseitjes.
Ze schreef in de kaart dat ze geen fruitmand kon sturen vandaar deze ,, fruitmand,,.
Is dat niet geweldig?
De kaarten vind ik al super hoor, elke dag verbaas ik mij er weer over dat er zoveel mensen aan mij denken.
Erry, jouw kaart raakte mij helemaal, ja, ik weet op wie ik moet vertrouwen en fijn dat je dat noemt.Doet mij goed.
De ,, boeket tulpen,, hangt aan de wand.

Morgen maar proberen een b.h. te gaan dragen.
Vlak voor dit alles kreeg ik een schimmel onder mijn borsten en die vond het nodig om vandaag weer te voorschijn te komen.
Ik heb er direct maar weer zalf opgesmeerd maar zwetende borsten werken er niet positief aan mee.
Ik weet niet of het lukt omdat ik opzij van mijn borst ook een wond heb van zo'n 6 cm.Morgen maar weer zien.

Ik ga nu even proberen aan mijn sok te breien, ja,ja, proberen.

4 opmerkingen:

  1. Hey mam,

    Ben blij om te lezen dat het vandaag goed met je gaat. Wat lief dat je zo'n cadeautje hebt gekregen via de post.

    HVJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk hè al die cadeautjes? Kun je nu zien hoeveel mensen toch meeleven. Heb je al een paar sokken af?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. m'n naam vergeten. Die krijg je bij Gieneke automatisch te zien.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Catharina, fijn dat er zoveel mensen aan je denken. Maar ik ben blij met je weblog waar ik kan lezen hoe het met je gaat. En al je post is ook een goed medicijn he! Geniet daar maar van. En lees dat je de breipennen hebt op gepakt. Nog even en dan ga je ook aan het borduren! Groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen