dinsdag 31 mei 2011

3x

Weer een dag dichter bij de laatste keer. hahaha.

Gien, is goed breng maar. hahahahaha.

Waar ze mij gisteren mee hebben bestraald weet ik niet hoor.
Ik werd pas om 13.00 uur wakker.Ik zet altijd m'n wekker op 9.00 uur maar ben het gisteravond vergeten.
Uit bed en ...m'n benen willen niet.
Ik heb het gevoel dat ze van elastiek zijn.
Even een boodschapje doen en het zweet staat me op de rug, zo zwak voel ik mij.En dan was ik ook nog met de auto....
Vanavond maar direct m'n bed in als we weer terug zijn.
Dat is wat later, ik moet er pas om 20.25 uur zijn.
Geeft niets, m'n bed wacht wel op mij.

Erry, het doet mij goed ...God gaat met ons mee waar we ook heen gaan.. Die zekerheid hebben wij,geweldig!

2 opmerkingen:

  1. Ik tel samen met jou af, de laatste loodjes hé, maar kop op, je staat er niet alleen voor, dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het einde is nu in zicht, en dat is wel nodig als ik dat zo lees.
    Nog 3x zeg je dan maar als die laatste 3x alle energie uit je halen is dat niet fijn.
    Doe het rustig aan en ik hoop dat je na die 3x snel weer wat mag opknappen.
    sterkte

    BeantwoordenVerwijderen