dinsdag 17 mei 2011

Vanmorgen moest ik er om 9.00 uur zijn, voor mij heel vroeg.
Lia is mee geweest en we waren binnen om 8.45 uur en ik kon direct door lopen, perfect. Ze stonden mij al op te wachten, :-))
Ze hebben vandaag onderhoud aan de toestellen vandaar dat ik vroeg moest.Voor een keer ook wel fijn ik hoef nu niet meer weg, lekker thuis hangen .
Wat heb ik toch lieve zussen en zwager dat ze maar iedere keer met mij mee gaan he?
SUPER LIEVERDS!!!!!!!!

MORGEN.......zit ik alweer op de helft, wat gaat het snel he?
Ik voel mij nog steeds prima, met zalf houd mijn borst zich goed,dus ik ben een tevreden mens. De man met de hamer komt zo wel langs maar laat maar komen, mijn bedje staat klaar en mijn boek ligt er naast :-)))

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je al weer bijna op de helft bent en dat het goed gaat naar omastandigheden.
    Ik was al een tijdje niet meer hier geweest om te posten maar heb wel met je meegelezen.
    Geef je maar lekker toe aan die man met de hamer want je er tegen verzetten heeft geen zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Catharina, wat is het toch goed van jou dat je altijd kijkt naar hoe vol de beker is in niet hoe leeg. Vanaf morgen dus aftellen.... Liefs Marijna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank u, dank u! Als een van die lieve zussen kan ik zeggen dat het een hele kleine moeite is om mijn zus heen en weer te rijden. En ik heb ook heel veel bewondering voor de humor waarmee Catharina de kankercellen bestrijdt. Die zijn hier niet tegen opgewassen hoor!

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat blijf je toch positief neem toch me petje voor je af lieve catharina xxx

    BeantwoordenVerwijderen