zaterdag 28 mei 2011

Mijn oog traant omdat ik zo moe ben....maar ik wil ook zo graag tennis blijven kijken.
Wat een dilemma he? :-))

Mijn borst, vooral richting en onder de oksel doet nu pijn.
Vannacht ben ik er wakker van geworden.
Het begin van een nare toestand.
Hoort in mijn geval erbij, kan er niets aan veranderen maar leuk is anders.

Mijn maagdarm-virusje is weer voorbij, gelukkig.
Ik heb wel al gezegd dat men nu voorzichtig moet zijn als ze in mijn buurt komen.
Ach, voorkomen om iets te krijgen lukt natuurlijk niet, maar ik kan het beter wel zeggen.

Nu ga ik nog even tennis kijken , liggend in mijn bedje. Ja, wat een verwennerij he?

Fijn weekend lieverds!!!

2 opmerkingen:

  1. doe het lekker rustig aan en geef maar gewoon aan de moeheid toe. lekker in bed tv kijken is ook fijn en als je e moe bent vallen de ogen vanzelf dicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij mag lekker op je bed naar het tennis kijken hoor! Doe rustig aan. En mensen die gammel zijn moeten nu even niet bij je komen.Hopelijk gaat het slapen weer wat beter. Sterkte met alles en je blijft zoals altijd weer optimistisch. Houwen zooo....

    BeantwoordenVerwijderen