dinsdag 10 mei 2011

Gineke.......

Gineke ik heb gisteravond op jouw bedje gelegen!!!!!!
Ze waren een beetje laat en hebben mij toen naar ,, blauw,, geroepen.
Leuk he? Ik heb de hele tijd aan jou liggen denken terwijl ik werd bestraald.
Ik heb wel rekening op Schier met mijn vermoeidheid gehouden hoor.
Jan en ik hebben ons door een taxi-busje laten vervoeren i.p.v. fietsen. Ja, een beetje ben ik nog wel verstandig. :-)))

Dit berichtje heb ik aan Gineke gericht omdat wij vriendschap hebben gekregen door onze borstkanker.

De kop is er weer af voor deze week.
Jan is mee geweest en heeft mij precies uitgelegd hoe groot het ,, aangedane,, gedeelte is en hoe ze bestralen. ( hij mocht mee naar binnen en later in de computer kamer waar ze alles regelen voor de bestraling terwijl ik bestraald word.)Ik bedoel dat hij mij kon vertellen waar een lichtere bestraling en waar een zwaardere dosis enz., hoe groot het gedeelte is van mijn borst dat wordt bestraald, best groot, ik moet hogere gesloten shirts gaan dragen heb ik nu wel door.
Ik ben daar zo blij mee, voel mij direct veel beter. ( geestelijk).
Ik wil gewoon alles weten wat er gebeurt en hoe het gebeurt.Zo zit ik gewoon inelkaar, dan kan ik het beter aan.

Ik ben nog niet moe, zien wanneer de man langs komt om een tik uit te delen.
Misschien valt het mee deze keer. :-)) We blijven positief he?

4 opmerkingen:

  1. Lag het bedje lekker. Is het net zo,n bedje? Ik ben alleen nog maar voor nood in de kelder geweest. Lieverd veel sterkte met alles. Word er glad een beetje emo van.
    Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie het voor me, Jan met z'n neus er boven op. Heeft ie ook aan de apparatuur gezeten? Zou Richard nl. meteen gesloopt hebben.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha, Richard had ervoor gezorgd dat iedereen gelijk bestraald werd gok ik hahaha.
    Ik vind het trouwens super zoals ze in het ziekenhuis doen. Alles uitleggen, laten zien enz. Ik heb dat nog nooit eerder gehoord. Grappig dat je op Gineke haar bedje hebt gelegen (trouwens, Gineke, ik denk ook aan jou hoor, vind het super dat je mama er zo doorheen helpt, eigenlijk elkaar er doorheen helpt).
    Ben je de man met de hamer al tegengekomen? Ik hoop het nog niet.
    Ik hou van je, heel veel!

    BeantwoordenVerwijderen