vrijdag 6 mei 2011

Ik ga zo weer richting het ziekenhuis en dan...zit de eerste week erop...nog 4 weken te gaan.
Klinkt beter dan de aantal bestralingen noemen.
Ik denk dat ik zo moe ben door alles bij elkaar.
Ik word nu constant met het ,, feit,, geconfronteerd en het heen en weer reizen ernaast.
Ik moet zeggen dat ik er op het moment ook erg mee bezig ben.Mijn hoofd zit er even heel vol van maar dat mag wel een poosje, niet te lang. :-))

Dames ik krijg een fijn weekend.Zondag gaan we met een groep van onze kerk naar Schier(monnikoog) en daar verheug ik mij enorm op.
Ik wens jullie ook alvast een heel fijn weekend.
Dikke knuffel van mij voor jullie allemaal!!!!

3 opmerkingen:

  1. Hele dikke knuffel terug! Zondag lekker genieten op het strand van Schier(monnikoog)! Je 3 kleinzoons om je heen, die weer van alles uit gaan vreten (zoals ongedierte eten, ik denk dat Éampie wel een lekkere zeeworm vind hahaha). HVJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanuit België ook een dikke knuf terug, ga maar lekker uitwaaien op het strand, geniet van het weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo meis 1 week zit er op heerlijk voor je ,,,Het weer het je in iedergeval mee
    lekker genieten en op naar week twee
    Knuffels Carla xxx

    BeantwoordenVerwijderen