maandag 9 mei 2011

Alweer maandag.Wat vliegt zo'n weekend voorbij he?
Wij hebben genoten op Schiermonnikoog., al was de wind erg hard.
Op het strand zijn we letterlijk ,, gezandstraald,,. :-))
Ik weet nu weer wat het is om niet moe te zijn.
Twee dagen niet moe zijn...heerlijk.
Zaterdag was ik heel erg moe, lag om 20.00 uur al in bed ( boven) en 'smiddags de hele middag beneden op m'n bed, echt poep.Ik stond boven aan de trap Jan iets te vragen en had het gevoel dat mijn armen onderaan de trap hingen.
Gisteren was heerlijk en nu voel ik mij ook heerlijk.
Vanavond moet ik om 21.00 uur voor de bestraling in het ziekenhuis zijn, een beetje laat maar dat is maar 1 keer.
Morgen begint het dan weer van voren af aan, dus vandaag extra genieten.

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je zo hebt genoten, heb nog aan je gedacht. Leuk, al die dingen die je doet, tegen mij zou je zeggen, Rustig aan Gien. Ik weet hoe je je voelt, je wil zo graag maar aan de andere kant lever je weer in. succes vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. even zelf weg geweest maar ik lees dat je een goed weekend hebt gehad.
    ik hoop dat je vaker van die dagen ertussen mag hebben.
    veel succes met de bestraling deze week.

    BeantwoordenVerwijderen