maandag 30 mei 2011

4x

Nog vier keer bestralen....aftellen...

Maar goed ook, als ik klaar ben valt m'n borst er spontaan af.( geintje)
Rood en bijna paars onder m'n arm en in m'n oksel.
Pijnlijk hoor.

Gisteren was ik m'n haar aan het fohnen.Vraag ik aan Jan of ik ook moet fohnen als ik een kaal hoofd heb.Ja, zegt mijn man,stel je voor dat er 1 haar op blijft zitten . hahaha.
Zegt hij dat ik maar buiten moet gaan staan met m'n rode borst en tegen het raam moet tikken.
Dan gaat hij zingen...roodborstje tikt tegen het raam...hahaha. En het mooiste is ..je wilt hem echt niet horen zingen...
Ja, zelfs met borstkanker houden we de humor er gewoon in.

Lia, dit vind jij ook wel grappig zeker!!!.

4 opmerkingen:

  1. zonder humor ben je nergens, ook al ben je erg ziek

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij is dit de beste houding die er is. Sterkte met de laatste vier keer! God gaat met ons mee, waar we ook heen gaan.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk die humor, hou ik wel van. Ik breng wel broodkruimeltjes.
    gien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat vind ik zeker leuk. En hoezo je wilt Jan niet horen zingen. Het is een nachtegaaltje, haha.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen