vrijdag 27 mei 2011

Mijn huisarts is net geweest en ik ben helemaal gerust gesteld.
Wat betreft mijn borstkanker was ik dat gisteren al hoor.
Ik weet dat de DCIS, kalkspatjes die ik door mijn hele borst had gezien de foto, misschien nog geen ontwikkelde kankercellen waren, dus dubieus.
Zou dit wel het geval zijn worden ze nu dood gestraald en door de chemo's straks heeft niets meer kans om zich te ontwikkelen tot kanker.
Vorig jaar januari moest ik naar de gyneacoloog vanwege baarmoederslijmvlies.De cellen waren goed.Ik was een beetje bang dat dit misschien weer zou gaan gebeuren en dat ik dan na de borstkanker daar weer kanker zou krijgen gezien mijn verleden met baarmoederhalskanker.
Dat gebeurt dus niet, vanwege de behandelingen die ik krijg en ga krijgen.
Nu ben ik 100% rustig.

Gistermiddag moest ik overgeven en diaree tegelijk en nu voel ik mij nog wat ziekjes.
Een virus die rond gaat, maar...als men ziek is moet men nu al bij mij vandaan blijven want mijn afweer is nu al heel laag door de bestralingen, zo zei mijn huisarts.
Dat wist ik dus ook niet.
Krijg ik koorts of voel ik mij niet goed, bellen, komt ze bij mij.
Ik heb een geweldige huisarts, we hebben van af het begin al een fijne band met elkaar.

Nu ga ik een soepje eten en maar voor de t.v. hangen, tennis kijken.
Vanavond voor deze week de laatste bestraling en dan weer weekend.
Het volgend weekend ben ik klaar met de bestralingen.
Vanaf nu is het op 1 hand af te tellen, yippie!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. gauw beter worden hoor. antwoord op je vraag: ik heb een masker, massage, wenkbrauwen epileren, wimpers verven, volgens mij een volledige behandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat fijn dat je zo'n goede huisarts hebt. scheelt enorm. en wat goed dat hij alles even goed heeft uitgelegt neemt toch een hooponzekerheid weg.
    Ik hoop dat je niet nog zieker wordt.
    Nog 1 week...na alles wat je al hebt gehad is dat goed af te tellen al zul je blij zijn als het vlg week zaterdag is en deze serie def. klaar is.
    fijn weekend en rust lekker uit.
    Groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. we tellen samen met jou af, veel sterkte nog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat fijn dat je bestralingen er bijna hebt opzitten, dan op naar de volgende stap.
    dikke knuffel van mij

    BeantwoordenVerwijderen