woensdag 18 mei 2011

Ach,ach,ach wat ja weer verschrikkelijk lief allemaal, de berichtjes van jullie.
Weet je wat gek is? Ik zie mij helemaal niet zo als jullie schrijven.
Humor? Positief?
Ik heb even aan Wilhelmina gevraagd.Mijn stukje van gisteren voor gelezen en haar reactie was...Ja, zo ben je gewoon.
Nu leer ik mijzelf nog kennen ook. :-))
Ik MOET van Wilhelmina schrijven dat zij GROTE BEWONDERING voor mij heeft zoals ik met het hele gebeuren om ga.
Bij deze.
Zij kan zelf niet op mijn blog komen en kan dus niets lezen of even reageren.

Vandaag ben ik dus over de helft met de bestralingen. Krijg deze week aan de linkerkant , oksel zijkant borst, een zwaardere dosis.
Mijn onderkant van de oksel is daar niet zo blij mee, protesteert behoorlijk.
Ik heb er maar een extra klodder zalf opgegooid, zal morgen wel beter zijn.
Ik ken de route van het apparaat precies.
Drie keer links, een of twee keer bovenop en dan drie keer andere zijkant.
Ik heb ook een prachtige verkleuring van mijn huid zodat je precies kunt zien waarlangs de laserlijnen lopen en ik bestraald word.
Mijn kanker-borst is nu wel de mooiste van de twee geworden.
Mijn borsten waren net een soort richtingaanwijzers ( naar de oksels) en nu is deze borst een stuk kleiner en hangt ( staan doen ze al jaren niet meer) nu mooi zoals iedere vrouw dat graag zou willen hebben.
Grappig is dat he?
Leuk, zoals je lichaam zelf doet wat die wil.
Goed, deze vrouw gaat hangen en wat t.v. kijken.
Morgen weer een nieuwe dag.

p.s Eigenlijk moet ik i.p.v. oksels ...zijkanten van mijn lichaam schrijven.
Als mijn borsten naar mijn oksels zouden wijzen hadden ze wel een hele rare vorm he?

2 opmerkingen:

  1. Hahahaha, richtingaanwijzers naar je oksels hahahaha. Tja, zo zou je het kunnen noemen idd. Ik snap heel goed wat je bedoeld :-)
    Ik duik mijn bedje in, na mijn flitsvakantie :-)
    Ik hou van jou, en ben trots op jou (en papa en je zussen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt een richtingaanwijzer, ik heb een rode kers op een mokkataartje. Alleen die jeukt als een gek. Nog drie keer voor mij en dan klaar. Ga door met vechten en je positieve inslag. Kus Gien

    BeantwoordenVerwijderen