maandag 2 mei 2011

Jessica en Lia, wij heb ben toen een piepstukje gezien bij de familie Radsma op hun pieptelevisie.Zij stonden daar ook op de camping.

Nog 1 nachtje slapen en dan ga ik de strijd aan tegen eventuele achtergebleven kankercelletjes in mijn borst.De bestralingen.
Ik heb echt het gevoel dat vandaag mijn laatste vrije dag is.
Mijn leven gaat vanaf morgen bepaald worden door het ziekenhuis tot volgend jaar september en dat is heeeel lang.
Maar niet getreurd, ik bekijk het allemaal per dag en het zal allemaal wel goed gaan.
Als wij de kerstboom weghalen zeg ik altijd dat wij de boom beter kunnen laten staan.
Voor je het weet pak je de kerst spullen weer en kan je opnieuw beginnen.
Wij hebben een nepper ( boom) .
Als deze tijd net zo snel gaat hoor je mij niet klagen.

5 opmerkingen:

  1. Ik heb dus herhalingen gezien op de tv. Kan mij niet herinneren dat het op een piepkleine tv was in een caravan namelijk.
    De tijd gaat snel, let maar op. Sommige dagen zullen langzamer gaan, en anderen gaan weer snel.
    Succes morgen!
    HVJ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We gaan er gewoon voor. Verstand op nul!!
    Ik kan me alleen herinneren dat we het pad langs de nieuwe wasruimtes afliepen en dat links langs de stenen afscheiding een stel chagrijnige belgen stonden met een tv in de tent. Wij hopen dat we gauw even de jurk mochten bekijken, maar nee hoor. Ze zaten alleen maar te gloepen. Toen wisten we nog niet dat deze zelfde mensen later op camping Vreugdeloos in Dillingen zouden gaan staan. Ik weet het zeker dat ze er tussen zaten.

    BTW: de tig herhalingen kwamen waarschijnlijk doordat Evert de hele uitzending voor ons had opgenomen en dat oma die zo'n beetje elke dag zat te kijken, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte voor morgen, in gedachten zijn we bij jou

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Catherina ik wens je heel veel sterkte voor morgen en de aankomende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte met de lange weg die nog voor je ligt!
    Doe maar wat het liedje boven aan zegt:
    Stel je vertrouwen op de Heer je God......
    Ik neem je samen met Gieneke mee in gebed!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen