vrijdag 29 april 2011

Niet zo veel.....

Vandaag heb ik niet veel te vertellen.
Ik ben bij Wilhelmina geweest en we hebben ons heerlijk zitten vergapen aan de engelse arristocratie. Of is het nu aris... met 1 r?
Hoe dan ook we hebben gekeken. hahaha.
Het was leuk maar doe mij maar onze Willem met zijn Maxima .

A.s weekend komen de kinderen weer logeren voor mijn verjaardagsfeestje.
Ik denk dat ik dit weekend oversla met berichten en jullie maandag weer spreek.

Allemaal alvast een fijn weekend ...

4 opmerkingen:

  1. een heel fijn weekend. veel plezier met de kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vond je het bananenpakje van koningin Elizabeth niet mooi.... En die hoeden waarmee je iemand kunt verwonden.... en die man die in z'n neus zat te pulken....
    Ik vond het wel leuk en ik zie ons nog in Luxemburg lopen, voor de caravans langs van mensen die de bruiloft zaten te kijken van Charles en Diana, in de hoop dat we gauw een stukje van de jurk konden zien. Wat uiteraard niet lukte en we moesten wachten tot de volgende dag, toen de kranten verschenen. Jaja, als de dag van gisteren.....

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waren we toen in Luxemburg? Ik kan mij herinneren dat ik het op de tv heb gezien met mama. Of dat waren de tig herhalingen die erop zijn geweest, dat kan ook, maar ik dacht dat ik het live op tv had gezien.
    Ik vind vooral de hoed van Beatrice of Eugenie (geen idee welke van de twee het was) het mooist, met die mooie gekrulde strik.
    Het gezeur over de zoen op het balkon vind ik stom, laat die arme mensen lekker een kus geven zoals zij het willen. Ik zou mij ook ongemakkelijk voelen als ik mijn man ten overstaan van van een paar miljoen mensen een kus MOET geven.
    Mam, heel veel succes morgen, met het begin van alles. Ik denk aan je hoor!

    HVJ,
    Jessica

    BeantwoordenVerwijderen