woensdag 27 april 2011

Wat een verrassing van Jessica.
Dames, allemaal heel erg bedankt voor de felicitatie's en wensen voor mijn verjaardag!! Super.

Vorige week heb ik met recht een zeer ernstige poep-week gehad.
Ik wou de antidepressieva afbouwen en dan laten staan.Dit moest immers voor ik aan de chemo's ga beginnen.
Ik heb het geweten, verschrikkelijk.
Ik kon mijn hoofd, ogen niet bewegen of het ging al mis.
Ik heb wat afgehuild, vanuit mijn tenen kwam het en die lieve man van mij heeft weer wat boze buien moeten doorstaan.Het kan dus niet, ik moet gewoon een pilletje.
Gistermiddag naar de huisarts en wat zegt zei?
Ik mag nu helemaal niet zonder, in deze nare tijd, maar moet een ander soort gaan gebruiken die wel samen kan met de chemo's.
Ik was zo blij, gelukkig, ik hoef mij niet zo naar te voelen.
Samen met mijn blij-pilletje voel ik mij dus weer heerlijk!

2 opmerkingen:

  1. ik ben er zelf even een paar dagen tussen uit geweest dus van mij nog de hartelijke felicitaties.
    wat fijn dat je toch andere tabl. mag hebben. voel je je in deze periode niet helemaal zo depri.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je toch andere tabletten mag hebben!!!
    Was gezellig he gisteren! Leuk om je weer te zien!

    xx Gien (en Lee en de beeb hihi)

    BeantwoordenVerwijderen