donderdag 21 april 2011

Een extra'tje vandaag. Gisteren moest ik doorgeven wat mijn laatste bestralingsdag is , dit i.v.m. hartfunctie onderzoek en vandaag al een bericht uit het ziekenhuis.
7 Juni gaat het plaatsvinden om 8.30 uur.
Zo blijf ik maar naar het ziekenhuis gaan alleen volgende week heb ik 1 week rust.
Als ze mij nu voor ieder bezoek 5 euro geven , kan ik er ook nog wat aan verdienen.:-)) Of ben ik dan te hebberig?


Hahahaha, ja een klantenkaart, geweldig, hahaha.
Een extra zakcentje voor iets leuks is ook niet verkeerd, hahaha.

4 opmerkingen:

  1. Hebberig, nee joh, ze zouden ook een klantenkaart kunnen geven, 10 beurten en de 11de gratis ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoezo?? hebberig met alles wat je voor je kiezen krijgt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een goed idee hoor.
    milionair zul je er niet van worden maar wel een zekcentje voor leuke dingen als straks alles achter de rug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zou een hoop opleveren al dat geld. Misschien voor pink ribbon?

    BeantwoordenVerwijderen