zaterdag 2 april 2011

Goedemorgen allemaal.
Ja, inderdaad...Goedemorgen... :-))
Ik voel me weer heerlijk, Jan is thuis, de zon schijnt, wat wil je nog meer?
We zijn samen thuis gebleven vanmorgen.Ik heb niet veel zin in allemaal vragen, ben een beetje bang dat ik dan misschien weer in een dipje val.
Wij gaan straks samen even een wandeling maken, heerlijk even een frisse neus halen.
Ik wens jullie ook allemaal een fijne dag!!!

Lichamelijk: mijn borst doet nog zeer en de wonden trekken behoorlijk.
Dat moet gewoon z'n tijd hebben.
Omdat het vrij diep in mijn borst zat kun je wel nagaan hoe ze mijn borst hebben behandeld, niet liefdevol en teder denk ik. :-)).

Morgen gaan we naar Lelystad.Ian was donderdag jarig, 4 jaar alweer, en dat wordt morgen gevierd met degenen die donderdag niet naar het mannetje konden gaan.
Ian is onze oudste kleinzoon en een heerlijk ventje, sprak zij trots.

4 opmerkingen:

  1. wat fijn om te lezen dat het vandaag weer wat beter gaat.
    als nog gefeliciteerd met jullie kleinzoon.
    een hele fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik herken mij helemaal in jou. We moeten door een erg diep dal, maar uiteindelijk komen we er weer uit.
    Geniet maar lekker van je kleinzoon.
    gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit mij hier maar wijselijk bij aan

    Lia
    ps mannen hadden misschien iets meer hormonen moeten hebben en wij iets minder. Alhoewel....nee doe maar niet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben blij dat het iets beter met je gaat.

    zeer mooi blog heb je, doe zo voort.

    Ik volg je blog ;)

    Mvg sarah

    www.sarahsborduurwerken.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen