woensdag 13 april 2011

Het gaat goed!
Aan het eind van de dag gaan mijn borst en zijwond pijnlijk worden...lang leve de paracetamol.
Vanmorgen naar de dermatoloog geweest en de situatie verteld.
Ik heb nu iets gekregen wat sterker is.
Ik wil als ik kaal ga worden niet ook nog een huidaandoening op mijn hoofd hebben.
Volledige begrip van de goede man, ging uitgebreidt met mij praten over de borstkanker.
Hij zou willen dat het financieel mogelijk is dat vrouwen door een mri kunnen zodat enge dingen gewoon eerder nog worden gezien.

Vanmiddag met een omslagdoek begonnen te breien, natuurlijk doet mijn borst enz. zeer. :-))
Maar zo heerlijk dat ik er gewoon weer zin in heb.

3 opmerkingen:

  1. The happiest of people don't necessarily have the best of everything; They just make the most of everything that comes along their way.
    JB

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk dat je terug zin hebt om te handwerken, dikke knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je je omslagdoek al af? Anders ff doorbreien!!!

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen