woensdag 6 april 2011

Vanmorgen heb ik mijn zorgen van mij af geschreven in mijn dagboek...het helpt echt!!!
Ik ben naar mijn ouders gelopen en vanmiddag ga ik even met Wilhelmina het centrum in.
Ik moet nog steeds mijn borst ondersteunen als ik loop maar dat lijkt eerder op een pijnlijke arm dan op borst-pijn. :-))
'S avonds heb ik nog wel veel pijn, mijn borst voelt dan ook erg gespannen.
Overdag is de pijn te verdragen, met gemak.
Ik heb net even met onze vrienden gepraat en mijn zorgen over onze vakantie besproken.
Is dat ook opgelost. :-)) Weer een zorg minder.
Zo, nu even eten en een afwasje doen en dan lekker even shoppen.
Morgen...spannend....
Gokje wagen????? :-))
Ik zeg dat de uitslag goed is......

Voor Lia en Richard.
Ik heb nooit anders geweten dat Marinus en Wendy dit liedje Zelf hadden bedacht. hahaha
Inderdaad ze hebben het toen ( in glorietijden, zo gezellig was het) gezongen over Jessica haar ex- vriendje, hahaha.
Oh, dat was zo'n heerlijke tijd hahaha.
Geweldig zeg maar tegen Richard, maar met andere herinneringen hahaha.

2 opmerkingen:

  1. wat fijn om te lezen dat je wat van je zorgen kwijt bent.
    veel plezier vanmiddag.
    wat goed van je om te praten over die vakantie.
    als je er mee blijft lopen gaat het alleen maar meer knagen.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen