donderdag 7 april 2011

Yippie Yeah, alles is uit mijn borst verwijderd. Wat ben ik blij!!!!
De tumor op zich was 1.3 cm ( viel mee) maar er zat vrij veel weefsel om de tumor ,die kankercellen in het voorstadium bevatten , heen.
De kanker was de meest agressieve vorm van borstkanker.
En hormoongevoelig.
Eerst moet ik de 18e naar de internist-oncoloog, dus denk ik dat ze besloten hebben dat ik eerst chemo's moet krijgen. Mag van mij, heb ik het ergste maar gehad.
Als laatste moet ik een hormoonbehandeling hebben via infuus. Nog nooit van gehoord.Wel in tabletvorm maar infuus-vorm is mij onbekend.
We zullen de 18e alles wel gaan horen en anders vragen we het wel.
In ieder geval is hoofdstuk 1 afgesloten, op naar het volgende hoofdstuk!

7 opmerkingen:

  1. wat een geweldig nieuws is dat zeg.
    gefeliciteerd met deze uitslag.
    nu op naar het volgende.
    succes met het gesprek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super goed voor je, nu met volle moed het volgende tegemoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super dit is geweldig nieuws.Nu op naar t volgende.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. yes,yes,yes. super! geweldig. tot meur'n
    gien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig nieuws Catharina, heel veel succes de 18e...

    xxx Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moi wicht,

    Wat ja moei om te heur'n! (nou ja, lezen). Succes en sterkte met de volgende stappen.... dikke knuffel en liefs uit amersfoort van ons allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, wat heb ik je gezegd?
    Als ik het kan kun jij het ook!
    JB

    BeantwoordenVerwijderen