dinsdag 5 april 2011

Nee, ik ben geen dompie!!!!!!! :-))
Ik zet duidelijk bij mijn bericht dat het ook allemaal kan mee vallen!
Ik ga er niet vanuit dat ik het ergste ga krijgen, ik ga gewoon nergens van uit.
Ik ben het met Esther eens, het is iets wat nu achter in mijn hoofd zit zodat het straks niet allemaal rauw op mijn dak valt.
Wat ik wil zeggen is dat de ernst van de situatie nu tot mij door dringt en dat het gewoon dikke poep is!!!! Zo, nu weet je het. hahaha.
Ik blijf optimistisch , ik ben alleen heel moe en dan heb je soms dat je niet vrolijk kunt zijn.Wel blij, nog steeds.
Ik hoop dat Lia haar visie op mij herziet. hahahaha.
Dag lieverds!

4 opmerkingen:

  1. Je bent absoluut geen dompie en ik snap ook best dat je het gelezen hebt.
    En de hele situatie is een enorme berg stront, iets anders kan ik er niet van maken, daarom hoef je ook echt niet de hele tijd vrolijk te zijn en zelfs niet altijd positief. Je mag best even van je af raggen (zoals Lia het zou zeggen hahaha).
    Hou van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoorde gisteren van Richard over een heel mooi liedje. Voor diegenen die niet de humor in onze familie kent raadt ik aan om even hier over heen te lezen. De volgende tekst kan erg schokkend zijn.
    De Raggende Manne met Poep in je hoofd. Zoek hem op op You Tube en je begrijpt waarom dit een liedje van Richard voor jou en Jessica is.

    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai, dat liedje ken ik volgens mij. Ik heb het vage vermoeden dat een zeer geliefde ex van mij dat liedje een keer heeft gezongen en dat mijn lieve broertje en zusje er toen een parodie op gemaakt hebben. Ik zal even gaan kijken of het hem is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja hoor, dat is het liedje. Wat mij een beetje verontrust is dat Éamonn spontaan begon te dansen toen ik het even luisterde. Tja, het kind eet ook poep.....
    En idd voor diegenen die onze humor niet kent; niet luisteren hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen