maandag 18 april 2011

Hier zit ik dan al weer...goedemorgen.
Ik kon er niet van slapen, het hele gesprek ging maar door mijn hoofd.
Ik denk dat het zoveel zijn omdat ik rond de tumor 5 cm. weefsel had waar in een voorstadium borstkanker zat en het was de meest agressieve soort borstkanker en ook nog eens gradatie 3.
Geen wonder dat mijn borst kleiner is er is heel wat uit gehaald.

Ik ga 4 AC 1x per 3 weken
12 PT 1x per week
13 T 1x per 3 weken krijgen.

Dit voor degenen die weten waar ik het over heb.
Ik ga de volledige benamingen maar niet opschrijven.

Ja, wat een toestand he?
Mijn vriendin heeft 13 chemo's gehad en dat vond ik al heel veel.
De arts vroeg mij ook hoeveel ik had gedacht.
Tussen de 8 en 18 was mijn reactie.
Gelukkig had ik al ,, veel,, gedacht ( ik heb er helemaal geen verstand van) maar het werden er nog meer dan mijn vriendin, 29.
Ja, ik was stil, wist niets te zeggen.
Ik ben echt wat van slag, jeetje mekreetje.

Maar wat ben ik dankbaar dat ik hier woon en nu. Een x aantal jaren geleden hadden ze niet zoveel aan mij kunnen doen.
Wat ben ik blij dat ik niet de bevolkingsonderzoek heb over gesprongen.

DAMES NOOIT OVERSPRINGEN , IEDER TWEE JAAR GAAN !!!!!!!!

Goed, ik ga een bakkie doen, morgen weer richting Groningen dan het UMCG.
Ik hoef mij niet te vervelen hahaha, ik wist al niet wat dat betekende hahaha.

2 opmerkingen:

  1. wat een vervelend nieuws zeg.
    je hoop op weinig en je krijgt er toch heel veel.
    heel veel sterkte met het verwerken van dit vervelende nieuws

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel heel heftig hoor. weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen maar wilde toch even reageren. heel veel sterkte en ik blijf je volgen

    BeantwoordenVerwijderen