donderdag 21 april 2011

Staat genoteerd Carla!!!! Wij gaan zeker even op elkaar proosten dat beloof ik je!

Vanmorgen voel ik mij erg naar met name in mijn hoofd.
Waarom? Ik gebruik antidepressieva, paroxetine, maar was al aan het afbouwen omdat ik mij zo goed voelde, overgang achter de rug, hormonen hebben geen overhand meer bij mijn geestelijk welzijn. ( Nee, ze hadden nu wat anders uitgezocht, die krengen.)
Van 2 pilletjes zat ik al op 1 pilletje maar nu moet ik voor de chemo's helemaal stoppen.
Dus vanaf dinsdag een halve en dat merk ik.
Echt heel naar in mijn hoofd, moet mij niet te veel bewegen, vooral de ogen, dan gaat het wel.
Ik doe vandaag dan maar een pyama-dag en ga tussen de wasjes door lekker liggen proberen te lezen.
Ik weet dat dit een dag of 3 duurt dan wordt het weer wat beter.
Daarna maar met de laatste halve pil stoppen, dan voel ik mij goed voor de bestralingen gaan beginnen. Hoopt zij.

Dames ik wens jullie een fijne dag met dit heerlijke zomerse weer.

5 opmerkingen:

  1. Je moet gewoon niet teveel drinken, voel je je ook niet zo dronken :-p
    Ik vind het knap van je hoor, dat je ook nog eens in deze periode met je blijpilletjes stopt. Je bent al helemaal niet heppiedepeppie en dan ook nog geen hulp van pilletjes om je een beetje heppiedepeppie de voelen, petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat vervelend dat je er mee moet stoppen.
    ik hoop dat jij je goed voelt voordat de behandelingen beginnen.
    doe het rustig aan.het is toch warm en daar moet je van genieten.
    een fijn weekend alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik krijg steeds meer respect voor je. Nu ook nog eens versnelt je medicatie afbouwen! Ik hoop dat je er niet al te veel last van hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo maar ff een knuffel dat verdien je
    xxx Carla

    BeantwoordenVerwijderen