maandag 4 april 2011

Na gisteren was ik erg moe.Ben dan ook heerlijk langer blijven liggen vanmorgen.
Ik had eigenlijk verwacht dat de huisarts even langs zou komen, niet dus.
Vanmiddag weer onze freubelmiddag gehad en heb ik de tweede sok opgezet.
Verder handwerk ik nog heel weinig.Ongekend voor mij.
Ik heb behoorlijk last van de wonden, volgens mij zweert de wond op mijn borst iets.
Doordat het pijn doet hou ik mijn bovenlichaam verkeerd en krijg ik daar weer spierpijn van.
Vanavond maar weer lezen , rustig aan doen.
Als de huisarts nu was gekomen had ze het even kunnen beoordelen, had ik mij misschien wat rustiger gevoeld.
Ik heb wel eerder gehad dat hechtingen gaan ontsteken.
Ik ga mij omkleden, makkelijker kleren aan, heerlijk. :-))
Fijne avond allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten