woensdag 27 april 2011

Goedemorgen allemaal

Het is bijna 8.00 uur en ik zit al vanaf 6.15 uur te breien, dus ....vroeg uit de veren vanmorgen.
Het is alweer donderdag en dinsdag ga ik met de behandelingen beginnen, spannend.
Het komt nu wel aardig dicht bij.
Natuurlijk super dat ik ga beginnen maar van de andere kant weet ik ook wat mij te wachten staat en dat vind ik eng.
Per dag leven, Catharina, dan zal alles goed komen.
Toch blijf ik het eng vinden....lekker puh...
Gelukkig weet ik dat er Een is die iedere dag bij mij is en mij draagt als ik het zelf niet meer zo zie zitten.
Ach wat, we gaan dit klusje gewoon even klaren, zo ist en nait anders.

4 opmerkingen:

  1. Je maakt heel wat mee momenteel, dat is niet te onderschatten. Daar mag je je best rot onder voelen. Gelukkig maar dat je niet zomaar nu je antidepressiva hoeft te missen! Dit kan je nu idd net even nodig hebben deze periode door te komen. En nog gefeliciteerd met je verjaardag:) Fijn dat het je even lukte op mijn log te reageren. En heel veel sterkte met de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je gaat breien, dan lijkt het me dat je je weer beter gaat voelen. En volgende week ga je in de zelfde machine als ik. Zal er een Berichtje op achter laten.
    Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Resolve to succeed.
    The greatest discovery one can make
    is that nothing is impossible!
    JB

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een dikke knuf, voor als je het moeilijk hebt

    BeantwoordenVerwijderen