vrijdag 22 april 2011

Ik wil jullie allemaal hele fijne dagen wensen!

Ik ga liggen, kan slecht omhoog zijn .Dit komt door het afbouwen van de paroxetine.
Hopelijk is het morgen een stuk beter.

Morgen komen de kinderen en zondag gaan we naar weer andere kinderen waar deze kinderen ook naar toe gaan. Net een raadseltje he?
Maandag naar mijn ouders, dinsdag verjaardag en dan is het zo maar woensdag.

Ik denk niet dat ik deze dagen iets ga melden, gewoon genieten van de kinderen.

Genieten jullie allemaal ook maar van al het moois wat op jullie pad komt.
Dikke knuffel van mij!!!!

7 opmerkingen:

  1. hele fijne paasdagen gewenst en geniet ervan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cath hele fijne dagen met je gezin gewenst ,,,

    Knuffels Carla xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Catharina,

    Ik wens je gezegende Paasdagen. Geniet van het samenzijn met je familie en het weer.
    Veel sterkte met de start van de bestraling.

    Groetjes, Ellen (breimuts2)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. moi laiverd, gezegende paasdagen, lekker liggen op je bedje. genieten van je kinderen. kus en knuffel Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele fijne dagen gewenst. Goeie afleiding en dan is het zo woensdag. Mijn vriendin krijgt woensdag haar eerste chemo. Jullie lopen synchroom lijkt het wel Alleen krijgt zij de bestraling na de chemo kuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi lieverd,

    Ik hoop dat deze reactie te zien is :-)
    Geniet er maar lekker van de komende dagen met de kids!
    Tot dinsdag!

    Liefs,
    Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey lieverd,

    Wij vonden het supergezellig afgelopen weekend en we blijven zaterdag ook lekker slapen hoor. En het leuke is, dat we het weekend daarna ook weer blijven slapen, want dat is het weekend dat we naar Schier gaan! Dus 3 weekenden dikke pret voor jou! Kun je je geestelijk voorbereiden op Desmond hahahaha (of moet ik Collin zeggen :-D).
    Ik hou van jou, een heleboel!!!
    (Des zit wat ranzigs te vertellen nu, vertel ik je nog wel, denk dat de medelezers ervan schrikken anders hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen