vrijdag 8 april 2011

Ik denk dat ik toch bij de ,, normale,, vrouwen hoor. :-)))
Vanmorgen kreeg ik bericht dat ik a.s. maandag naar de radioloog/oncoloog in het UMCG moet.
Mooi, mag ook, eerst bestralen en dan de chemo's.
Maakt mij allemaal niets uit als ze maar de hele rotzooi gaan ,, killen,,.
Je weet niet of er nog een speldeknopje verkeerde cel in zit dus.....begin maar met de behandelingen.
Ik ben hier dus heel blij mee!!!!
Ik moest even naar mijn huisarts en die vroeg ook al verbaasd of ik echt zo blij was.
Ja, dat ben ik. Als je toch die rottroep in je lichaam krijgt ben je blij dat het eruit is en dat ze je preventief gaan behandelen.
Natuurlijk, ik weet dat het niet zo leuk is allemaal maar dat ga ik dan maar zo positief mogelijk benaderen.
Alle lezers wens ik een fijn weekend want ik weet niet of ik voor maandag nog wat te vertellen heb.

1 opmerking:

  1. Jij natuurlijk ook een heel goed weekend.
    het wordt mooi weer dus daar zal het niet aan liggen.
    ik kan me wel voorstellen hoe je je voelt. als je al heel teneergeslagen bent wordt het alleen maar erger.
    houd die positive gedachten vast. en als het niet zo goed gaat weet je ons te vinden om het van je af te schrijven.
    liefs esther

    BeantwoordenVerwijderen