maandag 18 april 2011

Weer thuis!!

Hoe moet ik het zeggen???
Ja, toch wel een tegenvaller maar van de andere kant ben ik dankbaar dat ik zo behandeld ga worden.
Ik ga 29 chemo's krijgen.
Heel veel vind ik maar wat moet dat moet.
Deze chemo's zijn weer onderverdeeld in 3 soorten.
Het betekend dat ik volgend jaar september helemaal uitbehandeld ben op de hormoon PILLEN na.
Deze moet ik minimaal 5 jaar slikken maar dat wordt nader bekeken .Het kunnen ook 7 tot 10 jaar worden.
Ik heb een fijne internist/radioloog.Zij is afgestudeerd aan de Anthonie van Leeuwenhoek kliniek. Hopelijk heb ik het goed geschreven.
Ik heb dus volledig vertrouwen in haar. Ik krijg de Amerikaande methode chemo behandeling , die vindt zij het beste in mijn geval.
We gaan er maar tegen aan......
Wel spannend ook omdat mijn bloeddruk veel te hoog is.Krijg voor de chemo's eerst hartonderzoeken en tussendoor moet het ook, dit vanwege de 3e chemo kuur.
Het zal allemaal wel goed komen.

Woensdag voor de bestralingen-aftekenen en dat zal vast op 26 april beginnen,mijn verjaardagscadeautje.

4 opmerkingen:

  1. Het eerst wat ik zei was OOOh! schrik, wat veel. Meer kan ik niet zeggen. sterkte Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Catharina,
    Wel even schrikken 29 stuks. Gelukkig gaat het al snel gebeuren. Heel veel sterkte tijdens deze lange kuur.

    Ellen (breimuts)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Catharina, wat een grote hoeveelheid chemo ga je krijgen!Dat zal wel even schrikken geweest zijn. Maar zoals je al schreef, zal de arts doen wat nodig is. Heel veel sterkte hoor! Gr. Marijna

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat veel he...bijna niet te overzien....
    Gelukkig zijn ze erg kundig tegenwoordig.
    Het wordt zeer waarschijnlijk nog afzien voor je maar ik hoop dat je veel steun hebt van je omgeving en veel liefde, daar kan je tenslotte nooit genoeg van hebben.
    liefs Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen