vrijdag 15 april 2011

Lieve dames, wat doen jullie reacties mij goed na zo'n poepdag.
Ik wil ook niet een zeur wezen en twijfel dan of ik het hier wel moet plaatsen.
Wel dus....dank jullie wel!!!!

Vandaag gaat het weer beter, het wisselt gewoon erg, mijn gevoelens.
Vandaag ben ik weer opgewekt en blij.
Ben een klein beetje voor huisvrouwtje aan het spelen en wil dan aan de bordurlap van Jessica gaan werken.
Dit is een huwelijkslap die ECHT afmoet deze zomer.
Zei ik vorig jaar ook......

Vandaag doet mijn borst wel meer pijn dan anders, borst, ik bedoel iets bovenin mijn borst bij de wond.

Goed weekend allemaal!!!!

2 opmerkingen:

  1. Lieve Catharina, je hart luchten is niet zeuren, en net daarom heb je toch dit blogje gemaakt, om het allemaal lekker van je af te kunnen schrijven. Heb een fijn weekend en veel plezier met het afmaken van je huwelijkslap, groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gewoon alles wat je denk en voelt, positief en negatief van je afschrijven hoor.
    daarvoor heb je toch ook deze blog aangemaakt.
    en als wij er niet meer tegen kunnen dan moeten we zelf niet meer lezen toch.
    gewoon blijven doen hoor... heel belangrijk voor jezelf.
    wel fijn om te lezen dat het vandaag weer wat beter met je gaat. houden zo zou ik zeggen. jij ook een goed weekend gewensd.

    BeantwoordenVerwijderen