zaterdag 14 mei 2011

Gisteren mijn 9e bestraling en ik heb al zalf moeten vragen.
Dat beloofd nog wat als mijn borst nu al begint te klooien.
Ook kreeg ik Engels pluksel mee.Dit is een doek die ik in de goede maat moet knippen en dan onder mijn b.h. op m,n borst moet leggen na het insmeren met zalf.
De binnenkant is heel zacht voor op mijn teer huidje. :-))
De verpleegkundige van de patienten-service heeft even gekeken en het zag er dus niet goed meer uit.Doet mij ook zeer hoor vooral na de bestraling.
Maar hopen dat dit afdoende helpt want ik ben nog niet eens op de helft met de bestralingen.

In elk geval is het nu weekend en fijn twee dagen vrij...HEERLIJK!!!!!!!

4 opmerkingen:

  1. Hallo Catharina, al kennen wij elkaar niet persoonlijk, ik wil je toch heel veel STERKTE toewensen, en je moet weten dat er veel mensen zijn die aan je denken en met je meeleven. hartelijke groeten Wilma Zuman.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Catharina, naar dat je huid zo begint te protesteren. En de vermoeidheid zal zeker niet mee vallen. Ondanks dat, blijf je optimistisch. Je bent gewoon een kanjer weet je dat! Hopelijk tank je in het weekend weer bij voor de komende week. Sterkte en tot de volgende keer. Groetjes Marijna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als je nu al een kapotte huid hebt, moet je dan echt alle behandelingen uitzitten? Sommige stoppen er mee, Je huid gaat nu natuurlijk wel erg snel stuk. Ach lieverd, heb met je te doen.
    Kus gien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel sterkte gewenst in Gods nabijheid Catharina, vooral nu het moeilijker wordt....
    Erry

    BeantwoordenVerwijderen