maandag 23 mei 2011

Wat wordt er voor mij gebeden...ik voel mij omringd met liefde, kracht, troost. sterkte, geweldig. Erry, je hebt helemaal gelijk, herinner mij er maar aan hoor.Dank je wel!
Vandaag ben ik weer helemaal mijzelf, hoe heb ik kunnen twijfelen aan mijzelf?
Natuurlijk het ernstig vermoeid zijn maar dit kwam ook doordat ik even geestelijk niet goed zat.
En dit is denk ik gekomen doordat ik een andere antidepressiva moest gaan gebruiken.
Ik voel mij weer sterk, echt sterk.Kom maar op met alles, ik ga het doen.Nee, ik onderschat het echt niet weet wat mij staat te wachten maar ik weet ook dat ik het met mijn Heer aankan. Hij is mijn Kracht waar ik op moet blijven vertrouwen.
Vandaag is de kop er weer af.Ik had twee leuke broeders vanavond en zei dat ik een bevoorrecht mens was.Ha,ha,ha ze waren het helemaal met mij eens, hahaha.
Leuk als ze een grapje kunnen waarderen.
Ze leggen ook je middel-vet goed neer en inwendig moet ik daar zo om lachen want dat gaat toch weer terug.
Deze keer moest ik er hardop om lachen en zei wat ik elke keer denk.
Nu leggen ze dat vetlaagje ( hum,hum,) zo neer dat wat terug gaat geen schade heeft voor het goed liggen van mijn lichaam.
Leuk.

Morgenvroeg ga ik lekker naar de kapper en laat mijn haar alvast heel kort knippen, zal me net een worst zijn ik wil er aan wennen dat ik mijn normale kapsel straks een tijd kwijt ben.
Ik kan alvast oefenen met mijn mutsja's als mijn haar zo kort is. 'sAvonds voor de spiegel, hahaha
Het zal toch allemaal moeten en ik ben nu zover dat ik er aan toe kan gaan geven.
Het heeft even moeite gekost maar het is gelukt.
En...morgen is weer een nieuwe dag. Ik ben zo dankbaar dat ik Gods Liefde zo mag ervaren in mijn leven!

Nu lekker even puzzelen in bed en dan slapen....
Tot morgen allemaal.

3 opmerkingen:

  1. Moi laiverd, goed van je hoor, knap. Je hebt niet veel keus, bid ook elke dag voor jouw herstel. Die k.bh heb ik bij de hema gekocht in de opruiming. Ik kom gauw even langs. doh, kus en smok. Gien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey lieverd, je hoeft ook niet altijd sterk te zijn en je groot te houden. Soms heb je poep-met-streepjes-dagen en die hebben ook hun nut. Deze dagen helpen je bij het verwerken van je emoties. Ze zijn alleen niet leuk. Iedereen voelt zich het liefst sterk en positief. Maar af en toe mag je best wel eens, ondanks alle positieve reacties op je blog, zeggen: Het zal me allemaal een worst zijn, maar ik voel me dikke POEP!!!! Je houdt je altijd zo kranig op je blog. Morgen mag je slapen in de auto, als we weer heen gaan. Dan mag je zelfs op de achterbank liggen. Ik maak je wel wakker als we er zijn, gooi je op dat apparaat, sleep je naar de auto terug en lever je weer thuis af.

    tot morgen, Lia XOXO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben het helemaal met Lia eens!!
    Ben blij dat je je lekker vermaakt met de broeders hahaha.

    HVJ

    BeantwoordenVerwijderen