donderdag 26 mei 2011

Vandaag was een vervelende dag.
Ik had slecht geslapen en was erg moe.
Wilhelmina komt nu mij helpen de boel een beetje schoon te houden want energie zou je (gratis) moeten kunnen krijgen. Dat ontbreekt heel erg bij mij.

Na alles van gisteren vind ik toch dat ik het belangrijkste moet blijven zien, dat is het vertrouwen houden in mijn artsen, wat ik nog steeds WEL heb hoor.
Zij weten wat kan en niet kan en daar moet ik rustig op vertrouwen.
Als zij hadden gevonden dat mijn borst geamputeerd moest worden hadden ze dat zeker gezegd.

Ik ga een hapje eten en dan straks maar weer richting het UMCG.
Morgen nog een keer en dan is deze week ook weer voorbij, de laatste volle week met bestralingen.

2 opmerkingen:

  1. Da's niet zo mooi, wat ik net heb gelezen. Gisteren niet gelezen, te moe. Vraag inderdaad aan je eigen oncoloog. Je bent nu al halverwege, ik zeg alles gewoon afmaken, en kijk wat de toekomst je brengt.
    gineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat vervelend zeg dat ze niet alles vertellen en dat je daar zo achter moet komen.
    Je moet idd wel vertrouwen hebben in de artsen maar alles weten vind ik ook wel heel belangrijk.
    Ook voor later.
    Doe het lekker rustig aan en ga maar lekker uitrusten als je weer thuis bent straks.

    BeantwoordenVerwijderen