woensdag 4 mei 2011

Vandaag was al niet zo spannend meer als gisteren. De tweede keer.
Het is wel raar,Ik lig daar met alle stralingen en de ruimte wordt afgesloten als een bunker.
Wel een grote ruimte hoor, met camera's.Ze houden mij goed in de gaten.

Vanmorgen heb ik supradyn vitamine's met mineralen, extra sterk, gekocht.
Even zien of ik er een extra stoot weerstand van kan opbouwen.
Het is het proberen waard vind ik.

Ik mag mij aan de linkerkant niet met zeep wassen of deo gebruiken....bah, bah, bah.
Ik deed mijn arm omhoog om in de steun te leggen en ....bah, bah, bah.
Jessica heeft voor mij deo-kristallen gekocht die ik zeker wel mag gaan gebruiken maar moet ik even wachten tot het weekend voor ik ze krijg.

Dat was het weer voor vandaag, fijne avond allemaal.
.

2 opmerkingen:

  1. Hey lieverd,

    Ik ruik je hier nog niet hoor, dus de geur valt nog mee :-p. Ik snap jou heel goed hoor, daarom ben ik ook gaan zoeken voor je naar deo. Het ligt al klaar, ik stop het vrijdag in de luiertas (als ik het eerder doe dan haalt Éampie het er weer uit waarschijnlijk), dan kan ik het niet vergeten. Je kan het anders zelf ook halen bij de DA, het heet DO2. Dan heb je er alvast 1, neem ik die van mij zondag mee, kun je voorlopig een aardige tijd vooruit.
    HVJ, heleboel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cath. weet je wat ik doe? ga douchen en dan gooi ik er wat douche schuim tegen aan en direct weer afspoelen. Zo lang mijn huid niet stuk is kan ik dat mooi doen. Stink ik ook niet. Succes met alles. Gineke

    BeantwoordenVerwijderen