vrijdag 20 mei 2011

Ha,ha,ha, ja Carla, ik ben weer helemaal poep af, hahaha. ( trouwens, BEDANKT!!!! de post is net geweest)
Het gaat weer prima vandaag, wel moe maar niet zo abnormaal moe als gisteren.

Gien ien.....( ik roep jou) Gisteren moest ik naar beneden omdat het erg druk was.
Zeg ik tegen de verpleegkundige, ,, mooi, dan ben ik het otje?,, Ik dacht dat beneden alles heel oud zou zijn.
Ik mocht ook boven blijven maar dan moest ik nog langer wachten.Nee, zo bedoelde ik het ook weer niet, het was prima zo.
Kom ik beneden is alles daar veel mooier, nieuwer. Niet zo'n vreselijke grote ruimte en lang zo benauwd warm niet.Het bestralings apparaat maakte veel minder geluid.
Eigenlijk dus veel prettiger.

Vandaag is het nog 10 keer, ik kan dus beginnen met aftellen!!!!!
Ik doe het niet hoor, ik vind weken tellen fijner.
Dit betekend dat ik nog 1 volle week moet, volgende week en dan nog 4 keer de week erna.
Het is weer te overzien, jippie!

Dames ik wens jullie weer allemaal een fijn weekend.

4 opmerkingen:

  1. Fijn weekend voor jou en je familie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Da's mooi man/vrouw. ben ik ook een keertje geweest. Heb er zelfs al een paar chocolaatjes gekregen om het wachten te verzachten. We lopen mooi achter elkaar aan zo. Ev'n deurzet'n laiverd. Gientje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het je niet gelijk gevraagd of je die andere keren niet daar naar toe gebracht kan worden?
    een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hm, ik lees dat Gineke chocolaatjes krijgt voor het lange wachten??? Ik denk dat ik een keer met je mee ga mam, en dan wachten we gewoon heeeeeel lang, misschien krijgen we dan wel een doos bonbons hihihi.
    Ik ga eten koken, anders verhongeren mijn koters hier (alsof die genieten van mijn kookkunsten, maar goed, daar gaat het niet om).
    Ik tel met je mee naar 0 hoor! HVJ, heleboel.

    BeantwoordenVerwijderen