dinsdag 3 mei 2011

De eerste van de 23 is geweest, op naar morgen de 2e.
Wilhelmina en Lia zijn mee geweest wat ik heel fijn vind.
Het was best confronterend.
Ik werd er even weer aan herinnerd waarom ik daar moet zijn.
Als je zo'n weekje niets hebt gehad ( ziekenhuis gebeuren) als afgelopen week ben je geneigd het te ,, vergeten,,.
Nu stond ik in die grote ruimte met het grote apparaat...
De behandeling zelf stelt niets voor, gewoon rustig blijven liggen verder hoef ik niets te doen.
Ik ruik wel naar de ruimte, een aparte geur.
Iemand anders zal het niet ruiken maar de geur hangt in mijn neus.

Nu ga ik met mijn zus naar het centrum even boodschapjes doen en gezellig ergens thee drinken.

3 opmerkingen:

  1. Zo die heb je maar gehad meis ,,op naar morgen !
    Fijne middag met je zus
    Knuffels Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn de kop is er af! Twintig jaar geleden heb ik ook bestralingen gehad en ik begrijp helemaal het gevoel dat je bij dat grote apparaat hebt. Gelukkig is het maar even en daarna heb je weer fijne mensen om je heen.

    Groeten van Veronique.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je de 1e achter de rug hebt, nu op naar de rest. Veel sterkte in de komende tijd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen