donderdag 12 mei 2011

Is er alweer bijna een dag voorbij, het gaat snel, de tijd.
Vanmorgen kon ik m'n bed bijna niet uitkomen zo moe was ik nog.
Eerst maar een kopje koffie en daarna de kleren aan getrokken.
Even naar de postbus lopen, bij mijn ouders even naar binnen gewipt, en weer terug naar huis.
Ik was kapot....
Heerlijk op m,n bedje beneden twee uurtjes geslapen en moedertje is weer redelijk fit.
Vanmiddag ben ik naar de winkel gelopen en bij Lia binnen gewipt.( ik wip wat af vandaag he? ).
Nu ga ik een kopje thee maken dan het eten klaarmaken en dan maar weer naar het ziekenhuis.
En zo vliegen de dagen, weken voorbij.

1 opmerking:

  1. moi laiverd, in het begin denk je, "hoe kom ik die dagen door" en ja die dagen vliegen om. Te moe om wat te doen, en elke dag dezelfde reis. Naar bed en daar ga je weer, voordat je het weet ben je ook met de laatste tien bezig. We komen er wel door, dank je voor je opbeurend berichtje.
    Gineke

    BeantwoordenVerwijderen